söndag 4 november 2012

Före och efter

Herregud, va bra Bond filmen var! Hade ni inte tänkt att se den, tänk om! Plus att den första skurken spelas av ingen mindre än Ola Rapace :)

Till min stora förvåning kommer Humlebio att visa Palme, dokumentärfilmen om honom. Den skulle man kanske gå och se. Gillar den biografen skarpt, bra utbud och mysig. (Ja, valet av att visa svenska filmer ger givetvis ett extra plus)

Frisörbesöket.... :) Nu förtiden, som student, där pengar är av stort intresse, känns ett frisörbesök ytterst lyxigt. En klippning är lyx helt enkelt. När jag jobbar är det lyx att färga håret HOS frisören. Utvärdering av stjerneklip; glada, tillmötesgående frisörer. Jag förstod vad hon sa, eller..något ord med "pjuske" eller liknande, fattade jag inte men bestämde mig snabbt för att det borde betyda "tott". Det gick vägen :) Fick bra råd om vad jag passar i, massa snack om produkterna hon använde, sälja vill dem ju, lagom pratsam. Tur att jag fick in lagom här ;) 290 Dkk för tvätt, klippning, fön och styling. Helt ok. Man fick dessutom kaffe :) Enda nackdelen, de bortsade inte bort de små håren som gärna fastnar i ansiktet. Stress kan ha varit orsaken, det var ordentlig fart i butiken men dock en viktig detalj. Så här blev det. :)

Före besöket hos Stjerneklip

Efter besöket hos Stjerneklip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar